Jag har fått min cola

Nu har jag fått min cola.
Och jag sitter i framsätet !
Haha, jag och jessica har haft trevligt på msn måste jag säga.
Jag har hittat ny musik och jag är bara glad!
Kommer sakna dig oscar, faktiskt !
Men jag lovar att sova hos dig när jag kommer hem :)

Hih, har inte så mycket att säga, jo vi är framme snart!
Vi ska bo hos thomas och frida, thomas är min kusin.
jag ska nog sova där inatt, sen imorgon ska jag sova hos kent och christina.
för jag får inte plats dära hos mamma och pappa, jimmie och tina kommer ju imorgon!
Woho, vi är i söderhamn om 6 km.. eeh ? säger mig ingenting, faktiskt.
Nej jag ska koncentrera mig på vägen nu, annars spyr jag!
/ rockstar


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0