Jag tog den svåra vägen

Jag kan inte gråta för att du sårade mig, för det var jag som sårade dig.
Jag är glad att du förlät mig, men allt känns så fel.
När jag ser dig, du hälsar, jag hälsar. sen blir det inget mer, våra stunder finns inte kvar.
Allt är som bortblåst, du ska fatta hur fel allt känns.
Jag känner mig inte tryg hos dig längre, jag känner mig inte välkommen längre.
Jag vill helst inte träffa dig nå mer, men jag måste, jag blir tvingad att träffa dig!
Ni ska förstå hur det känns, jag måste åka hem till dig !
Åh, jag orkar verkligen inte ..
Du kommer alltid ha en sån otroligt stor plats hos mig, du kommer alltid vara välkommen.
Du är evigt älskad av mig!


Kommentarer
Postat av: Anja

Neej!!! det låter så fruktansvärt jobbigt...

varför måste du träffa honom ? :/

2008-06-10 @ 08:37:20
Postat av: Lina

Anja : Jag måste lämna tillbaka en nyckel, och jag har ganska mycket saker hemma hos honom .. take care (L)

2008-06-10 @ 08:38:19
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0