Jag vill kunna flyga

YES! jag fick mitt hår som jag ville ha det.
Jag är jättetrött nu, kommer nog somna innan klockan sex idag, haha.
Då kommer jag vakna inatt och vara jättepigg, eller vad tror ni ? :)
Usch, aldrig mer detta, jag mår ju fan illa alltså..
Och en till sak ? - Det hjälper ingen, jag kommer typ spy snart..
Det enda roliga att vara uppe länge är att man inte missar en enda minut av dagen, men du kommer säkert slockna skit tidigt!
Never ever, Jag måste vara posetiv :')
Det blir ingen åland ihelgen, utan helgen efter det, hehe. Då ska simon också till åland, väldigt kul !

Vad händer ihelgen? - Inga planer ännu ! :)
Nej nu ska jag blunda i tre sekunder.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice när åker du ? ;D

2008-06-25 @ 09:18:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lina

Svar : Slutet av juli ! :D

2008-06-25 @ 12:03:03
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0