Jobbig !

Min bror, jimmie såklart.. han har en förmåga att duscha i säkert 45 minuter.
Hans telefon ringer som han vore kungen him self, och jag behöver komma in på stora toaletten och hämta min mobil som jag glömde.
Så står jag och knackar .. får ett svar :
 - gå till din toalett!
Jag svarar :
 - Men min mobil då ?!
Då dröjer det ett tag, så jag bankar på dörren ! då svarar han :
 - Du har inte fått några sms !
..
Jag går till min toalett, sitter där inne och har hans mobil och vägrar att öppna när han bankar !
Så säger han :
 - Men vi gör ett byte, du får din och jag får min ..
Då öppnar jag dörren, rycker åt mig min mobil och låser dörren, men har ändå kvar hans.
Då hör jag någon gå in i mitt rum och sno min laptop, då jävlar blir det fart !

HAHAHA, det är syskonen hallqvist :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0