Kärlek

du har fått mig att börja tänka om, med ditt underbara leende gör du hela min dag.
När du ringer upp mig efter vi har bråkat och vi har bara slängt på luren, så är det alltid du som ringer upp för jag är så envis!
När vi sitter i en varsin ände av bänken, och tillslut hamnar vi brevid varandra på mitten.
Första gången jag såg dig, så tänkte jag bara att du var en söt kille, men när du addade min msn som du fick av en kompis till oss, och vi började snacka mer och mer, och du sa att jag var skit söt och allt.. då började jag få känslor för dig.
När jag var osams med din kompis, som även är min kompis, och jag såg dig i centrum, ville jag inget mer än bara dö. jag trodde att ni skulle gå fram och nita mig, jag var fan rädd alltså !
när jag kom hem och börja gråta och skaka av rädsla..
När du gick på bussen, då jag låg längst bak och halv sov, och du sätter dig brevid mig och börjar prata.
Då fick jag en tankeställare..
.. jag visste inte vad du ville, men när jag frågade. så hade du inte riktigt något svar.. du började mest bara prata om annat, vi gick av i stuvsta och tog en annan buss till något ställe och fikade.

 jag tror att jag tycker om dig..
skrev du till mig, när jag satt i skolan, du gjorde mig varm i hela kroppen..
jag börjar gilla dig .


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0