Krossar dig totalt

Det räcker nu, svårt och förstå hur du tänker..
Jag känner inte dig längre, inte den du blev.
Vad var det du skrev ?
" Det är över nu, och jag känner mig krossad. I mina ögon var du helt klart bäst.
Du kommer aldrig att bli min, jag saknar en bit och det är du.
Du fick mig att bli kär på en kort tid, men det betyder ändå.
Du sårade mig en hel del.. "

Sårade jag dig? skulle inte tro det va, krossade? Ja nu efteråt.. Nej jag kommer aldrig bli din, för det är det sista jag vill.
Om jag fick dig att bli kär? Synd!
Visst, jag kanske låter jätte elak, men du har gjort otroligt mycket nu, så fel!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0