Månen lyser

Jag ska nog försöka sova snart, gråtfyllda ögon har jag också, underbart!
Trött på folk som sviker, saknar folk som har brytt sig, ni vet hela den historian..

Jag kollar ut igenom fönstret och ser att månen lyser, det är ett fönster som är tänt lite längre bort, jag hör några bakfulla midsommarfirare tjoa bakom oss, jag ligger vaken och smattrar på tagenterna, tänker och smsar, någon loggar in på msn, kollar vem det är men blir inte nöjd för det.. Det är någon i familjen som är täppt i näsan, tror nog att det är tina, men varför orkar jag änns tänka på det när det rullar sjumiljoner tankar i huvudet på mig, jag börjar bli knäpp och ligga här nu, jag kommer rymma härifrån snart, men det skulle bli ett helvete, så jag låter bli, vem har jag och bo hos då? den som brydde sig mest, svek mej nyss och gav upp, han gav upp hoppet om livet, han vände på livets väg, jag blir så himla sur och slår näven i datan.. det hjälper inte, vad hjälper det? nu ska jag gå denna äckliga väg själv, jag ska vandra igenom flera år själv, min andra halva gav upp, jag är som ett halvt hus jag saknar tak, jag är som en halv säng, jag saknar kudde, jag är inte hel.. 

Nu stänger jag av denna jävla data, tar med mig katten och går ut och sätter mig.
Vi hörs imorgon, nu jävlar ska jag lida av kyla, tänk på barnen i afrika!
Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0