Midsommar på fredag!

Det är midsommar på fredag, för er som inte visste om det.
Bella skulle med oss, kanske fortfarande ska (?) men hon skulle visst vara kattvakt.
Jag lär väl bli ensam med familjen. ( hoppas att jimmie och tina kommer, då har jag någon och bråka med ! )
Vi ska nog duka långbord och alla grannar ska sitta och äta och ha trevligt tillsammans, eh.. ja det låter verkligen skit tråkigt, det är verkligen skit tråkigt ! men jag måste göra det bästa av situationen !
jag måste ställa upp för mamma och pappa, annars känner jag mej så himla elak, har ju inte haft tid och prata med dem på så länge !

vad ska ni göra på fredag ?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0