Min älskade

Det finns en kille, ni vet den hära perfekta?

Han som ringer upp när jag precis har slängt på telefonen.
Han som frågar om vi ska träffas varje dag.
Han som köper blommor och skickar hem till mig.
Han som tar min mobil när jag är på toa och skriver små söta hälsningar.
Han som tvinnar mitt hår medans vi kollar på film.
Han som pussar mig i nacken så jag får gåshud.
Han som väntade på den rätta.
Han som alltid skriver sms på kvällarna där det står : Jag saknar dig baby, sovgott. jag drömmer om dig! love you
Han som bär mig på sina axlar när jag inte orkar gå längre.
Han som bäddar sin säng, och lägger på ett gosedjur där det står " i love you " som han har fått av mig.
Han som struntar i och ta sista bussen bara för han vill kyssa mig en sista gång och tar taxi istället.
Han som möter mig på halva vägen när vi ska hem till honom, när jag har sakt att jag kan gå ensam.
Han som skulle slå ner varenda männsiska för att jag ska må bra.
Han som offrar allt för mig.

Han har jag träffat, han har jag kysst, han älskar jag !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0