Något jag skrev för ett tag sen

Hej marcus..

jag ska försöka förklara för dig nu.

jag skriver till dig nu på msn, så jag slipper vänta på ett svar.

du kanske inte änns förstår mig, men anyway.

jag ska förklara för dig nu.

vi kanske inte änns ses igen, och det är verkligen hemskt.

var det såhär du ville att det skulle bli ? att vi total ignorerar varandra.

vi har ju massa minnen tillsammans, kommer du ihåg på innebandyn?

när du puttade mig över sarjen, och jag tog tag i dig, så ramlade du över mig.

det var kul.

jag sa aldrig hur jag kände för dig till dig.

jag vågade inte.. men det kanske är lika bra att jag ska säga hur jag kände för dig.

jag tyckte om dig, jättemycket. verkligen skit mycket, jag tänkte på dig hela tiden. jag skojar inte, jag överdriver inte !

varför blev det så fel?

jag saknar dig så jävla mycket. jag kan inte somna på kvällarna. jag kan inte sluta tänka på dig..

jag hatar farväl, fyfan vad det smärtar !

du är så underbar , jag hopppas att du förstår mig.

du behöver verkligen inte svara på detta.. det behöver du inte.

jag väntar på dig, även om jag får vänta i evigheter. så har du alltid en plats hos mig.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0