Nu var det nån timme sen

hehe, som rubriken lyder..
Jag har ätit tre rättersmiddag, pratat med farmor.
Jag åker nog över på torsdag, och kommer nog hem på söndag.
Och jag ska ha med mig min dator, hehe.
Mobilen hänger också med såklart!
Jag har inte gjort ett skit idag, det är ganska så skönt det också..
Att det blir såna dagar, men jag måste hinna umgås med folk nu tills på torsdag.
Sedan ska ju jag vara borta tills skolan börjar!!
Så ring mig på mobilen om ni vill träffas, först till kvarn.

Jag har solat idag också, duttigt va ?
Och jag glömde även mobilsladden hemma, så inga bilder idag, men imorgon!
Min far ska upp och jobba klockan sex imorgon, så jag och mamma ska åka hem på förmiddagen och börja fixa med mitt rum, vi ska rensa ur min garderob som är proppfull, vi ska städa lite grann, vi ska byta sängbord och rensa lite skit.
Det lär ta hela dagen, men jag ser fram imot ett nyare finare rum eftersom mitt är så .. blä!

Nej det var allt för mig.
Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0