Nyköping !

Walllaaah !
Sitter med bella och angelica, vi är i nyköping hemma hos carro, vi ska bo dära till på måndag morgon, då är jag och jobbar med bella (a)
Helgen har varit chill, hehe. hoppas ni mår bra och det är en jävla lättnad att inte behöva skriva blogg ! :)
men igår när vi sitter i matbordet så hade vi någon tävling så man skulle dricka så mycket mjölk eller vatten så fort som möjligt. och bella börja skratta med mjölk imunnen så hon spottar ur allt över hela köket , nice !
Vi alla tre har köpt en varsin ben & jerry´s .. gottigotti !
På måndag blir det jobb, sen snättringe sen myrängen sen typ hem :)
bella högg mig med en kniv idag, så det blev ett hål i min hand ! :(((((((((((((((((((((((((((( * emo *
nu ska vi typ göra något, puss hörs på måndag eller något !
/ rockstar

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0