Om du var min, du var bara min och jag var din

Nu sover alla, jag ligger uppe som vanligt.
Jag som tänkte ; jag ska somna först..
yeahright, jag är sist som vanligt, men det hör väl till ? :)
Jag har försökt att göra om i stilmallarna, men jag har inte ork till det nu.

Men imorgon så ska vi åka hem tidigt om det inte blir fint väder, jag ska kanske sova borta imorgon, det blir skönt.
i veckan ska jag med pappa till hans jobb också, hehe.. daaaatan följer helt klart med då, men kul att vara på hans jobb med hans jobbar kompisar, det är en blandning utav svenska, turkar, araber, finnar och greker. det låter väl trevligt ? - lurad..
jag hittade en rolig sak man kunde göra på bloggen, vänta !
over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0