Raseri

Jag fick tillbaka min telefon, den som jag lämnade in för snart tre månader sedan !
Jag fick tillbaka den idag, inte nog med att det tog lång tid, jo dem har ju inte fixat den!
Det kostade 250 svenska kronor att få ut en trasig telefon !
Knapparna har gått sönder, och det funkar inte att starta den.
Och vet ni ? dem säger att den är fuktskadad ! HAHA, nej det är en grej, en liten "tråd" eller "kabel" eller vad fan man kan kalla det, och dem säger att den är fuktskadad när dem har försökt att fixa den, flera gånger.. sedan säger dem att fuktskadad, jo för dem inte kunde fixa mobil jäveln.
oookey, jag ska få en ny.. men förstår att mamma inte har någon ork!
stämm teknikmagasinet !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0