Smärtan är oändlig.

Jag sitter fortfarande i bilen, vi kanske kom fram för en halvtimme sedan.
men jag orkar inte gå ut .. det regnar, jag har gråtit lite också, måste se glad ut.
Därför jag grät, jag ringde oscar och sa upp våran bekantskap.. fråga hur mycket ni vill
ska börja packa ner alla saker nu, eller efter inlägget.
Sen gå och köpa glass, höhö ._.
Jag ska nog ta en promenad också, stå och kasta sten i vattnet eller något, bara få ur min iska.
Komnentera, så blir jag glad när jag kommer tillbaka.
" det är över oscar "

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag tycker så synd om dig, hoppas du mår bättre snart, gråt inte över oscar <3

2008-06-19 @ 15:39:24
Postat av: Kajsa

Varför sa du upp eran vänskap ?

förlåt om jag frågar :/§§§§§§

2008-06-19 @ 16:11:13
Postat av: Erika

var du & oscar tillsammans?? gillar din blogg sluta inte blogga då har jag inget att läsa

2008-06-19 @ 16:13:58
Postat av: Gustav

Hej tjejen, jag läser din blogg varje dag. du skriver väldigt bra måste jag säga.

Du verkar vara lite nere just nu, men jag måste säga att jag förstår dig, tänk på allt fint du har så kommer det nog gå över snart.

Fortsätt som du gör så kommer du långt.

Ta hand om dig MVH Gustav

2008-06-19 @ 16:18:09
Postat av: Natahlie

Ta hand om dig tjejen, du är stark

2008-06-19 @ 16:38:35
Postat av: Lina

Tack för alla fina komnentarer, ni förgyller mina dagar, ni ger mig ett leende på läpparna :)(L)

2008-06-19 @ 16:40:03
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Lina

Anja : Du gör mig alltid lika glad ! :)

Kajsa : Det var lite problem, han var ganska så elak.. :/

Erika : Nej vi var inte tillsammans! :)

Gustav : Åh, tack så mycket

Natahlie : Tack tjejen

2008-06-19 @ 21:21:39
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0