Smärtan har kommit tillbaka

Har vaknat nu, det är kanon varmt.
Men jag orkar faktiskt inte sola, normalt ? - nej.
Jag känner mig halv sjuk, men det ska inte stoppa mig fan, höhö!
Jimmie och tina tog min säng också, tack så jävla mycket ! det blir en ljuv hämd tillbaka
Jag funderar på att ta bussen hem, nu alltså. men tror ni inte att jag har glömt mina nycklar hemma, typiskt.
ingen vill låna ut sina för dem tycker att jag kan vara kvar, yeah. någon som har bil och vill komma och hämta mig?
Nej jag tänkte väl det, jag får vara kvar tills eftermidda´n.
Det får vara bra nu, tänkte bara säga godmorgon.
over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0