svar till hanna

Hanna, nu svarar jag på din fråga..
vilka jag litar på mest !

Jag litar på ganska få .. eller det finns vissa som jag litar på till hundra !
Det är : Min bror jimmie, min bästevän isabelle, Mina tvillingkusiner tommy och christer, min mamma och pappa har stöttat mig så himla mycket, så dem litar jag på också, sen finns det en speciell person som står mig nära, men som jag saknar att träffa så ofta, det är min kusin fredrik, vi bor tre minuter från varandra, gångavstånd. men vi träffas nästa aldrig, och varje gång jag träffar dig, så får du mig på toppen humör. jag hoppas att du läser detta nu freddan ! dina ord, när du säger något. det gör mig så underbart glad ! du skulle aldrig ljuga eller såra mig, därför litar jag så himla mycket på dig, det kanske är pågrund av mig att vi aldrig träffas. jag har ditt nummer och du har mitt, men jag vill inte smsa eller ringa dig, jag smsade inte änns på din födelsedag .. jag känner mig så jävla ( förlåt ordvalet ) dum och elak !
förlåt mig kusinen, jag ska bättra mig. du är en stor del av mitt liv, och utan dig hade jag inte varit den personen jag är idag, för du hjälpte mig när jag hade det som mest jobbigt !

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag vet inte vad det är... men du skriver så underbart fint! hoppas du får kontakt med din kusin fredrik igen, sköt om dig!

2008-06-15 @ 21:04:29



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0