Tråkigt

Vad gjorde du för en timma sedan?: Kollade på min bror som spela poker
Vad gjorde du igår vi den här tiden?: Packade.
Vad gjorde du förra månaden vid den här tiden? : umh..  
Vad gjorde du förra året vid den här tiden? : Men vafan, jag låg i poolen
Vad gjorde du i onsdags?: Kollade på fotbollen, såg oscar.
Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?: Gräs
Och vänster?: Kuddar
Vart skulle du helst vilja vara just nu?: Ligga på plajan i Thaihoran
Vad gör du om en vecka?: Är påväg till Åland
Vilken låt lyssnade du senast på och när?: Lyssnar på en remix just nu
När såg du senast en känd person med egna ögon?: Mig själv i spegeln, haha. nej men jag vet inte ;p
Hur länge har du varit utan dator?: Idag ? eller vadå? ..
Senaste gången du var i en annan stad?: Förra veckan.
Vad var det senaste du köpte?: En glass igår
När lyssnade du senast på radion?: Igår
Vilken kanal?: NRJ
Vad var det senaste du sa högt?: " Störda jävel ! "
Senaste låt du sjöng med i?: Vetinte
Har du för väder just nu?: Varmt
När regnade det senast hos dig?: Inatt
När pratade du senast engelska?: Nyss med jimmie
Hur många gånger den månaden har du varit i en annan stad?: Tre gånger typ..
Vad var det senaste du åt?: Jordgubbar
Vad var det senaste du åt på resturang?: Mat..
När åt du senast på resturnag?: Vetinte
När skrattade du senast?: Nyss
Vad/vem skrattade du åt?: Pappa.
När senast hade du ett leende på dina läppar?: För en timme sedan kanske.
Vad längtar du mest till just nu?: Åland
Vad längtar du inte till?: Skolan
När städade du senast ditt rum?: ..
Har du någon gång varit på en konsert?: Yepp
Vem tänkte du senast på? Simon
Vad tänkte du senast på?: Mat x'd
Vems röst hörde du senast? (sångröst räknas inte) : Pappas 
Vilken sångröst hörde du senast?: Någon remix..
Vem avgudar du?: Vetinte
Värsta insekten? Alla
Artisten?: Ooh.. Finns många
Minnet?: Haha. eh, jadu..
Bästa?
Insekten: Ingen
Artisten?: Finns många
Minnet?: Finns många fina
Hur många gånger i ditt liv har du träffat en kändis?: Jag vet inte, några gånger..
Hur många gånger i ditt liv har du sett en kändis: Vet inte.
Hur många gånger i ditt liv har du patat med en kändis?: Jag räcknar inte seriöst ..
Var föreställde ditt senaste kort du tog?: Ett nummer
Hur många personer har du sett idag?: Herregud, jag räcknar inte.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0