Träning

Jag har träning ikväll, jag har inte tränat på flera månader..
gud jag börjar nästan gråta, jag har inte rört på mig, jag har inte träffat mitt lag..
Ni flickor, ni är världens bästa trupp !

Innebandyn betyder så himla mycket för mig, att få träna gör mig lycklig, att vara skadad, knä skador, det är mitt andranamn ! Jävla knän, jag ska opereras snart, så snart kommer jag kunna vara den spralliga lilla lina, som är mitt namn ! sprallig.
Jag älskar att få träna, spela matcher och röra på mig.
Jag tränar till max när jag mår dålig, att förtränga allt..
Nu har jag inte tränat på jättelänge, för jag inte har velat komma dit, det finns några få som vet varför.

Innebandyn är en livstil för mig, jag skulle kunna träna varje dag, men det finns saker som kommer ivägen.
Det är skönt att det finns stopp också, men utan innebandyn hade jag inte kommit över allt, det låter jättesjukt. men det har hjälpt mej, och utan tommy och christer.. hade jag inte fått chansen att få träna med 92 killarna, där har jag lärt mig mycket..
Jag ska satsa allt jag har, nästa säsong, då ska jag ge allt jag har ! för detta är mitt liv!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0