Tusen bitar

Jag vet inte vad du håller på med, men jag tror att du är ute för att ge tillbaka, att såra mig.
Du fick mig att bli kär, kär i dig.
Du leker med mig som jag vore någon leksak, du krossar mig som du gjorde med dina leksaksbilar när du var liten, du sköt dem rakt in i väggen, det är just vad du håller på med mig just nu.
varför håller du på ? du försöker få mig svartsjuk.
när du säger att du ska ringa runt tolv, och istället ringer åtta ? åtta timmar lite sent, jag vill inte höra på dina bortförklaringar !
Jag hoppas att du förstår mig, jag vill inte mista det fina vi har.
Men jag vill fortfarande att du ska förstå vad du håller på med!


Kommentarer
Postat av: Anja

Om du älskar honom, och han bättrar sig så håll om han hårt, men lämna honom annars... även om det är svårt !!!

2008-06-15 @ 21:05:58



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0