Vad fan tänker du med?

Du är säkert inte den enda, det är många som håller på som du gör.
Du lever ett dubbelt liv, du har varit otrogen, du sårade världens finaste tjej.
Jag som din nära vän, en väldigt nära vän, skäms över att du gjorde så mot din egna flickvän.
Henne du har älskat i nöd och lust, du höll på medb den andra tjejen i ungefär en månad.
Du kom med ursäkter, som alla gick på! jag tänker inte dra upp dem här, det känns billigt.
Du blev dumpad av båda två också, otur? men du får fan skylla dig själv, okej. jag är din vän, jag kommer fortfarande vara din vän, men just nu skäms jag över dig och ditt beetende, hur fan kunde du?
Jag är jävligt lycklig att jag slapp vara dem tjejerna du sårade, men jag tycker så himla synd om dem.
du sa att du inte ville såra någon, vad gjorde du?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0