work

Hehe, ska fråga mor min vad vi ska göra imorgon på jobbet, det blir nog spännande.
Hoppas att hon sätter mig och bella på samma jobb, det måste hon göra !
Jag ska ta många bilder på mig och bella i jobbar byxor, kniv och skruvdragare.
hehe, det ser sååå porrigt ut eller hur? eller vad säger ni killar ? :) haha !
Det blir medellånga dagar, upp klockan sju och kommer nog hem runt fem kanske, det kommer slita på mig.
men " pengar rullar in som det ska, det går bra nu ! "
Ska ha kameran i högsta hugg!
Det vi ska göra är att montera ikea möbler, men jag tror att vi kommer få skit jobbet .. packa skräp !
Vi hörs ! 
/ rockstar

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0