aldrig mer.

hejsanhejsan.
träningen ikväll gick super för mig, som sakt - jag ska träna när jag är lite deppig, det går bättre då.
Jag mötte bella vid tåget runt halv fem, skönt men innan så sov jag middag hemma hos tommy och christer. jag kände mig som en treåring då. gå och lägga sig och sova runt ett, det skulle jag göra mycket för. men nu kom ju nackdelarna ; jag är pigg nu på kvällen.
så jag ska inte dricka någon cola, snart duscha och sedan sova. låter väl bra ? :)
nu sitter jag och pratar med min saknade barndomsvän simon, saknar dig extremt mycket gubben.
kommer inte få någon stundssömn inatt, har världens mensvärk och det brukar bara vara jobbigt då, varmt och jävligt.
imorgon måste jag sova tidigt. bussen åker till romme klockan 06:15 och det är samlig 06:00 på tisdag. har ingen lust att vara trött då :D
nu kom min mor hem med en komedi film till mig, " jag såg ju så deppig ut " så jag ska duscha sedan krypa ner och skratta så mina tårar spuuutar !
ha det bäst och jag älskar er alla  <3

image303

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0