älskling.

kom ju på att det är fredag idag.
jag blev riktigt glad, hade visst glömt bort det. jag har mycket och tänka på. :p
på morgonen hade vi so, håller på med lag och rätt. kanske lite bra att man får lära sig , så det är rätt intressant!
häh, så stefan om du läser dethära ; JAG BRYR MIG FAKTISKT OM SKOLAN !!
kors i taket .. ?
vi håller på att skriva en bok i skolan, ska vara inlämnad idag .. *klump i halsen*
jag är nästan klar. gör klart det sista på sista lektionen. haha, när vi får tillbaka dem så kan jag skriva lite ur den på bloggen, låter det bra ? :)
lovar att jag ska lägga in lite mer bilder på bloggen, lite roligare kanske ? ..
jag har massor av bilder på kameran, som jag inte orkar lägga in på datan.
haha, nej nu såg jag jessica sitta och nörda något spel, måste bara prova ! :D
puss <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0