data igen.

hejsahejsan,
har data igen. och det är nice.
bror min fixade den. ttack käraste <3
ska upp tidigt imorgon för jag ska träffa johanna,
vi ska åka ända till märsta. hihi :)
jag har nyss gjort flätor på mig själv , cutie ? .. hmm avgör själv ;D
träffade angelica idag, vi var hemma hos mig och kollade på melodifestivalen.
och angelica älskling fick mig på världens bästaste humör och fick mig att tänka söta tankar.
kunde inte låt bli och kolla klart på pokemon idag , eftersom jag och wille kollade på den igår.
det var väldigt trevlig och jag käkade nästan en liter blåbär och hallon SJÄLV !!
haha, det var jättegott och jag blev helt lila i hela munnen så jag fick borsta tänderna lite.
igår var jag ju i stan med caroline, jag köpte ett par silvriga leggings om jag inte redan har skrivit det som jag tror. :p menmen. jag har jättemånga bilder och lägga upp senare. så det ska bli av också, får se när jag har tid och ork bara ,
ska göra en lösenords skyddad blogg nu , sorry alltså . det kommer inte vara så länge. men ett tag iallafall,
bara mina närmsta får lösen .. så ni får fråga nu på msn om ni ska ha lösen , så avgör jag om ni får det , ;)
ha det toppen , så hörs vi imorgon ( idag ) haha på mig själv (a)<33

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0