datasalen

hejsanhoppsan.
är klar för idag på språket så jag fick gå och sätta mig i datasalen.
nice ! , efter skolan ska jag till tommy och christer, funderar på att strunta i och dra hem och duscha dära. jag ska tänka på saken (a)
jag somnade skit snabbt igår , sköntskönt.
när jag vaknade låg jag kvar i sängen , sen så satte jag mig upp och börja sminka mig.
vi började 8.40 så vi hade lite mer sovmorgon än den andra klassen som började 8.00 , HAHAHAHA  ,suckkkeers ! nej jag ska vara snäll :')
jag köpte lite godis idag på ica, gottgott. ingen fick smaka, jag vet. jag är egoist. men vafan, hade bara 20 spänn fan, :'o
det hära inlägget blir kanske bara det enda idag , vem vet .. ?
inte är det jag iallafall (aa')
aja , ska göra något nyttigt nu , pussaaar  <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0