Det har blivit lite ändrat.

Jag har ändrat mig lite sen i februari ..
här är den gamla .. http://liinahallqvist.blogg.se/2008/february/lite-om-mig.html#comment

det här är liina hallqvist :
jag har blodfobi så om du visar mig blod så svimmar jag.
jag saknar min hund Arne jättemycket !
jag är väldigt kort , jag är bara 159 cm lång
och jag väger endas 38 ½ och det tycker jag är jättelite.
jag har fräknar fulla näsan men dem syns inte på långt håll och fattar inte varför jag döljer dem för dem är verkligen jätte charmiga !
jag har grönblåa ögon och har synproblem därför har jag linser.
jag brukar prata i sömnen och även slåss !
jag hatar att känna smärta och även då svimmar jag.
jag har känslor för min barndomsvän ..
jag pratar jättemycket när jag blir blyg och nervös.
( min förra kille brukade skoja om att när han kysste mig var det enda sättet att få tyst på mig )
jag har jätte små fötter och har bara 35 i skostorlek men brukar ha 36.
mina händer är små men mina fingrar är långa.
jag har självlockig hår men plattar sönder håret för jag passar inte i lockigt hår.
jag älskar att sitta och prata med min bror, för han är den bästavännen man kan ha!
jag är jättelat i skolan.

om du visste nästan allt detdära så står du mig jättenära !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0