du är och förblir min bästevän.

Angelica kommer om tio minuter, sen ska vi åka.
nås på mobilen hela dagen. det är nästan fint väder ute. hoppas det inte är skitkallt bara. men det är det säkert.
Jag börjar bli sjuk igen. *yey* åh vill inte bli sjuk nu. vet inte varför med pallar inte det bara.
Kommer nog inte blogga 17 inlägg per dag , nej men ni fattar.
men blogga börjar bli så tråkigt. måste samla mig. ska satsa allt på en kille, ska lägga ner allt på just han.
Han vet nog vem han är. har känt samma för dig i snart ett år. så du förstår nog.

måste dra nu. puss <3

Farfar, vila i frid. saknar dig varje dag. det är inte samma sak utan dig. försöker klara dagen , vet du hur svårt det e ? jag ber till gud att få träffa dig snart igen. jag går sakta fram tar steg för steg. försöker ha ett leende på läpparna men något håller det ner.
jag älskar dig farfar. <3


Kommentarer
Postat av: Ferhat

men hur mår du annars?

Glad påsk!

Förresten, jag ska ha en tävling på min blogg imorgon men kommer inte på vad priset kan vara.
Så ge gärna förslag på vad priset kan vara, den som ger den bästa förslagen vinner ett hemligt paket.

2008-03-22 @ 12:25:01
URL: http://ferhat.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0