fförlåt.

sorry för det "tråkiga" inlägget. men jag blev så besviken ..
jag sitter och sjunger och äter choklad. eh aa. det är livet det ! :D
caroline ska sova hos mig inatt. jag ska gå upp 4.40, oj herregud alltså.
jag ska kanske sova på busssen om det går, kanske är helt sålt, när jag väl har kommit upp då jävlar så är jag pigg ! :D
bilddagboken är nerstängt idag. tråkigt .. hoppas dem kommer igång snart! :)
jag ska snart ta bort mitt smink, och bara chilla. kolla ut liksom - regn regn och regn.
det vill vi inte ha ! jag kollar nog klart på filmen.
har jätteont i huvudet så jag ska nog ta en huvudvärkstabett.
ni kanske märker att jag är lite deppig. lägger nog upp vad som händer på bloggen nångång. så ni förstår.
jag lyssnar på japansk rock nu också, haha.
jag är verkligen helknäpp ! :D
nej nu ska jag sova, ha en trevligdag ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0