försöker glömma

hejsan.
mådde toppen hela dagen , så jag börjar med ett bra inlägg.
gick till bella sju imorse, blev klar snabbt.
vi mötte angelica och vi gick till skolan.
var i skolan , sista lektionen kom carro så vi gick hem till mig och jag duschade ( kände mig sjukt ofräsch )
det tog väl en timme sen så satt vi i sängen och pratade.
sen gick vi upp till min träning, ( träningsförbud )
sen så cykla vi hem till mina kusiner,
MIN SÖÖÖTA KUSIN HAR FÄRGAT HÅRET SVART OCH BLIVIT EMO !

jag har världens mensvärk,
jag mår jätteskit. och fan va jag hatar dethära !
minns när jag var typ åtta när jag lekte med simon , kim och alla , ute på gården.
fyfan. jag saknar.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0