Fredag.

Hejsanhejsan.
sitter hemma hos farmor skönt.
kom hit för ett litet tag sedan, jag har varit i tullingehallen hela dagen.
jag träffade världensbästakille ! Simon. min barndomsvän och jag saknar honom redan. :)
det var jätte kul och träffa honom, älskardigvännen. <3

Angelica ska typ sova hos mig inatt. trevligttrevligt.
Lägger in bilderna från Romme när carro har skickat dem ;p

Just nu sitter jag och pratar med jim om kärlek. hatar det hära.

Trodde att jag hade kommit över dig. men sedan när jag börja prata med dig igen, för sedan en vecka igen.

då kom alla känslor tillbaka, varför varför varför ? ..
sista minuterna..
hejdå . <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0