gårkvällen

hejhej,
sov hos johanna inatt så jag skrev ingenting.
igår så var jag , johanna och pontus ute hela kvällen.
garvade så jag fan nästan pissade ner mej. haha ajjt ? :)
när vi satt på 705an så först åker han helt fel väg så vi fick åka ända till stuvsta och vända igen -.-
sen så körde han rakt in i en skyllt !!!!
så jag och pontus sitter och skriker på busschaffisen. hahaa. så jävla kul
det slog typ gnislor och allt , det roliga var att han åkte rakt in i skylten där vi satt vid fönstret.
pallar inte berätta om gårdagen mer.
ska lägga in en rolig film på mig och pontus när vi kör pingis med en innebandyboll i skolan utan pingisrack,
det var lite kul (a)
ska iväg runt tolv. så skriver lite innan det :)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0