GLAAAAAAAAAAAD !

Hejsanhejsan.
VI VANN ! :D
jo eller hur , vi vann matchen med 3-2 blev jätteglad och jag fick en ass. (a)
ska hoppa in i duschen strax och sedan så ska vi tuffa oss neråt , uppåt , sidleds (?) till västerås.
är inte hundra på vart det ligger ;p haha, vi ska till mina underbara faster ( jag är snäll jag vet ) som har fyllt år, så vi ska fira henne hela släkten, ska nog sova hos tommy och christer inatt. det blir nog så , :)

nu ska ni nog få se hur söt jag är efter en match , ( HAHAHAHA , iiirooni ! )
tar bilden nu , så ni får er ett gott skratt, mahaha. :)


det blev inte så bra bilder eftersom det lyser rakt in i mitt rum, intebra :)
aja, mamma och pappa skriker lungorna ur sig att jag måste duscha nu, så vi kommer iväg i år iallafall.
haha (a) rolig jag är.
ha en superbra lördag så hörs vi ikväll eller imorgon, får se  ;D<3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0