Goddag.

Hallååå !
hur är det ? - jag mår fortfarande bra, lite trött bara.
slutade typ ett idag, skit skönt. och hade typ inga lektioner, kändes inte så iaf :)
Jag och Jessica gick till bussen och åkte hem till henne. jag låg och körde typ game boy ? haha. och höll på att somna flera gånger medans hon städade. sen gick jag hem. :)
Jag håller på att byta om nu. kände mig inte bekväm i det andra ! ;D
Det dunkas Sofijah ur mina högtalare. kanske inte så passande men jag orkar inte bry mig nu.
NU ÄR DET PÅSKLOOOV <3333
amen nu har jag fan ingeting mer att skriva ;p
sovgott x'd haah a. (a)<33

" kanske jag som har varit dissig, jag vet att jag inte har vart så bra.
jag lovar att alltid finnas här. det kan jag lova här och nu. det var du och jag mot världen.
den dagen du svek mig blev tårarna till floder. skulle offra allt för dig bara du är nära.
jag gillar bara dig och jag hoppas du tror mig.
du ger mig så mycket, både lycka och smärta.
alla mörka dar då ingenting har hänt.
Jag älskar bara dig, du är verkligen allt för mig, snälla tro mig?.. "


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in kjolen jag säljer på min blogg:P Hoppas du får en bra påsk!

2008-03-20 @ 17:40:06
URL: http://www.evelinassida.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0