godkväll.

hejsanhejsan.
nu är klockan 22:29.
bella och johanna gick nyss , vi har legat och kollat på film. mys !
idag har jag varit i märsta. kollade på herrarna med johanna.
dem vann typ med 13 - 6 något sånt. jag hade jätteroligt ! :)
förlåt. men jag blev typ totalt nerkärad idag. hihi ,
sen när matchen var slut , så gick vi fort ner till stationen och satte oss på tågen hem.
när vi kom till huddinge igen gick vi hem till bella och låg och snackade i soffan ( jag pratade mest )
sen gick jag hem och käkade och dem käkade hemma hos bella.
mamma bjöd på tacos hemma hos oss , kusin fredrik och jessica åt hos oss. trevligt !
sen gick jag , johanna och bella till huset. det var inget roligt folk dära. så vi gick hem till mig och kollade på film.
det var jättetrevligt. och en underbar dag !
imorgon ska vi typ klippa och färga håret på johanna , haha ! :D
mamma ska vara hemma och städa hela dagen imorgon och tvätta.
jag hoppas att det blir fint väder ! annars ..
till er som inte är lediga imorgon - HAHAHAHAHAH !
nu är klockan 22:48. kram <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0