godmorgon (?)

hejsanhejsan.
angelica väkte mig runt halv tio och sa att hon skulle iväg nu. hon skulle till södertälje med sin familj för er som undrar.  jag sa hejdå och gick och låste dörren. sen la jag mej i sängen iväg. kollade på mobilen. tänkte om jag skulle gå upp. aldrig sa jag för mig själv och somnade om. vaknade halv ett och var jätte utvilad ! då hoppade jag in i duschen, och när jag kom ut ur duschen. satt jag och pratade med min katt sebastian. ( jag vet att det låter sjukt men jag satt och klappade honom och kelade lite. ) brukar inte hålla på så med sebbe. men jag kände bara att jag behövde honom mer än något annat just då. så jag blev lite glad och gick in i mitt run och städade. sen ringde jag mamma och hon var och jobbade. sen käkade jag frukost / lunch.
nu sitter jag här i morgonrock och handduk på huvudet. jätteskönt !
jag ska träffa josefine idag. det blir trevligt det. det ser fint ut ute i huddingecentrum. skönt ! :)
nu ska jag hämta kameran och fota. lägger upp bilder senare idag. ska ta många bilder idag ! :D det känns som en sådan dag. hoppas bara det blir bra. annars lägger jag inte upp bilder.
nu ska jag lägga ut mitt täcke på balkongen, och hämta mitt vaselin! puss.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0