Godmorgon.

Tjingeling på er.
sovit bra ? - det har iallafall jag gjort.
Haha, somnade inte förän halv två men jag fick nog någon timmes sömn iallafall.
Satt uppe inatt och pratade med calle ( ellac ) hahaha, omg. ni ska få se lite senare. (a)
jag börjar åtta idag. trögt. men vi har teknik och jag är fan grym !
Jag orkar inte prata så här tidigt på morgonen, bra ? :D
ska typ sova hos johanna inatt. och vi ska hämta hennes lillebror pontus på elverket , mohahahahah.
kommer mobba bögen. nej jag ska försöka vara en snellponi :')
hinner inte sitta här och skriva nu.
ha en bra dag så skriver jag ikväll.
puss puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0