Godmorgon.

godmorgongodmorgon på er.
mår ni bra ? - för det gör iallafall jag (a)
igår så gick jag upp till tomtberga. jag var dryg och dissig som inihelvete, så pallade inte prata eller vara social så mycket då, menmen.
sen så gick jag , carro , krille , tommy , jocke och fredrik ner till centrum och satte oss och käka på donken.
jag var tvungen och berätta massa grejer som jag trodde att det skulle gå åt helvete. men det gick bra hoppas jah, ;p
sedan gick vi alla hem till krille och tommy och då kom viktor och krilles tjej också. vi låg och kollade på film.
sen när den var slut gick vi till shell och köpte red bull. när vi gick tillbaka så satte mej jag och carro på vägen. då kom wille och krille med hans tjej.
vi gick tillbaka och då var alla tråkiga och dryga så jag , wille , krille , carro och carro gick till shell för att köpa bullar som var slut :'(
haha. tööönts :D
när vi kom tillbaka så kollade vi på en annan film och då försvann massa folk.
vi kom hem jag och carro och jag lacka sönder på både min bror och pappa. mahaha (a)
vi hörs senare idag :D<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0