godmorgon.

nu blir det snabbskrivning. kanske ett och ett annat stavfel. skiter i det fullstädigt nu !
somnade medans jag låg och smsa igår. jäätteskönt ! :)
börjar snart och är väldigt sent ute i tid .. hmm ? ovanligt, nej.
jag åker till romme om en vecka exakt , ska bli skit kul !

jag ska träna idag och det ska bli ännu roligare ! :'D

min låt i bloggen väcker så jävla många sommarminnnen. typ från innebandyskolan,

och efter det. i miss, <3
när jag satt och snacka om fotbollen igår med josefine, kom jag på hur mycket jag har saknat det.
det bildades en tår i mitt öga, jag fattade inte varför jag slutade ?
jag saknar det och ska börja nu !
måste fiiixa mig nu, annars blir jag sen,
puss <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0