Godmorgon.

Hejsanhejsan..
Igår så somnade jag nog redan vid halvtio. jag kollade kanske i en halvtimme på filmen.
nu är jag jätteutvilad ! och det är skit skönt.
jag fick höra dåliga nyheter nu. trodde att jag mådde bra igen.
jag ska fixa mig strax, pallar inte göra det än..
är inte på humör för något nu. slå mig hårt.
fast det är skönt att vi går inte i skolan så många dar denna vecka.
Måndag : har inte en susning om vad vi ska göra.
Tisdag : Romme.
Onsdag : Prov.
Torsdag : Vi slutar.
snygg veckoplan jag har !! kanske inte menmen.
nejmen gud , har världens guldlockar i håret !
måste ta fram platttången nu, vi hörs ! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon!
Ha en jätte bra dag :)

2008-03-17 @ 07:39:02
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Liina

Desamma ! :D

2008-03-17 @ 07:46:26
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0