Godmorgon,

godmorgon på er.
jag har sovit skit bra inatt, det var varken varmt eller kall, haahhahahaa. SKRIV NER DET !
fint väder ? - kanske man inte kan kalla det men skit samma  ;p
sista dagen i skolan , sen är det påsklov.
barnbidrag, och jag mår bäst !!!
fan va skönt att få säga det utan att ljuga ! :)
igår på träningen så spydde jag , mahah. x'd
så blev jag helt vit i ansiktet. skojar inte :o
jag måste fixa mig nu ..
jag måste platta håret för det är absolut krulligt !
amen nu kom min sebbe upp på bordet. han sitter brevid mej och chillar.
sebbe är min två åriga tjocka katt som jag älskade mest av allt förut, nu är det väl inte lika. :p
näej nu var jag elak mot sebastian hära. :) han är världens bästa katt.
puss på er ! :) <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0