godmorgon,

hejsanhejsan,
nu gick angelica hem och duscha , vi ska till tullinge idag igen.
simon skulle dit , så jag ville träffa honom :)
jag och angelica ska ta bussen som går 12.40 sen ska vi byta i flempan. segt men skit samma , :p
fick ett sms från simon nyss att han åker från vallentuna nu, hahaha. stackarn :)
jag måste sminka mig och platta håret nu.
men jag ska bara skriva lite. har inte så mycket att skriva om, men jag fick hundra kronor av min farmor igår. söta farmor :)<3
måste fixa mig nu. puss. <3

" mamma om du inte hade varit här , kan jag svära på att jag inte heller hade varit här.
mamma jag älskar dig, jag är tacksam för att du finns, att du fick en chans att andas.
utan min mamma skulle jag vara död. jag svär , jag älskar dig mamma. "


image310

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0