godmorgon.

haha hejsan.
jag har nyss vaknat, har sovit någon timme i bellas säng.
bella och hennes lilla syrra har gott och kollat på mig. men inte velat väcka mig för jag såg så söt ut (?)
haha. jag ska sova hos henne inatt. men jag har ju redan sovit ett par timmar nu :p
jag är fortfarande jättetrött men jag börjar bli pigg nu igen.
jag har drömt som inihelvete nu när jag har sovit. jag drömde om att jag blev uppkäkad av mitt ex tänder. alltså han har jättefula tänder. hahahhaha. usch ! :D
sen har jag drömt jättemycket om i sommras. och om simon sötnos. när du ramla på stenen ! :'D

nej nu ska vi snart iväg och hämta lite grejer jag kan sova i och köpa glass typ ? :D
jag är fortfarande nöjd med mitt bruna hår <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0