godmorgon

hejsanhejsan.
jag vaknade tyyp nyyss. har sovit 11 timmar inatt. alltså jag har inte vaknat en enda gång och jag har sovit skit bra.
när jag vaknade visste jag inte om jag skulle vara glad eller ledsen. så kom min bror in i mitt rum, satte sig vid min data och vi pratade lite. sen ringde simon. jag blev bara glad över att han ringde mig ! och jag fick höra hans röst. blev varm i kroppen. love you <3
igår när jag kom till tomtberga. då hade jag gråtit i en kvart. jag bara gick och grät. när jag kommer in dära. kollar alla på mig. och några bara viska och tassla. tommy som stog i mål peka på krille som satt på bänken att jag skulle gå och trösta mig. så han gick till mig efter ett tag. jag älskar er två. ni får mig att vilja leva.
angelica kom upp efter ett tag. så då blev jag lite glad och fick skratta.
christer gjorde slut med sin flickvän. och alla stog där utanför. det var inte snällt. men hans val och han gjorde väl rätt :)
nejmen angelica kommer snart. jag ska köpa lite nya saker idag. så fotar och lägger in bild. kom på att jag inte har lagt in någon bild. det kommer ! :'D
måste sminka mig nu. puss
pontus kommer du ihåg : du är kingen utan k
jag saknar dig. :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0