godmorgon.

hejsanhejsan.
jag är redan klar, och tåget går 9.48. jag är så bäst eller vadå? :'D
jag orkade bara tönta pea , blogg och bdb hela natten, det blev bara till 3. haha.
ska försöka inatt !! :'D
det är träning ikväll också, det var fan ett tag sedan. men jag mår bra ändå :)
jag måste byta tjocktröja innan jag går också. fast vet inte vad jag ska ha för någon .. mamma tvättade igår.
så ingenting ligger där det ska .. PÅ GOLVET !!  haha. förlåt mamma. :p
jag ska gå hemifrån 40 , då hinner jag :)
fan va tråkigt att åka själv seriöst. sitta själv i en timme och 22 minuter dit , och en timme och 22 mintuer tillbaka. seriöst .. jag kommer dö av ensamhet .. :'(
ni får gärna hålla mig sällskap. har mobilen med mig. så dem som har comviq smsa mig. ni som har mitt nummer alltså. känns lite sådär och slänga ut mitt nummer på bloggen. nu äntligen när alla har slutat "busringa" mig eller vad man säger ..
tiden bara flyger iväg. ni får ha en bra torsdag. för det ska jag ha !
puss på handen :)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0