grunden till svartsjuka är rädslan att förlora den man tycker om

hejsanhejsan.
ska snart sova. måste bara skriva av mig lite.
på fredag ska jag träffa barndomsvän på dagen.
jag och måns ska typ träffas någon dag och äta mat (?) jo så sant !
jag börjar åtta imorgon och ska hem till isabelle klocka sju , eftersom jag går upp fem i sju så går jag dit nyvaken.
haha. stackars människor som ser mig på vägen säger jag bara ..
min katt ligger och snarkar på min kudde. skulle inte gjort det om jag var honom ..
jag ska träna imorgon även om jag har skadat mig. för jag skiter fullständigt i allt och alla just nu. (nästan)
och nu ska jag sova. hörs imorgon ! :)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0