hos bella.

hejsanhejsan.
sitter hemma hos bella medans hon plattar håret. vi ska köpa glass.
angelica kom också för ett tag sen. vet inte vad vi ska göra ikväll förutom att bellish ska sova hos mig.
det blir mysigt det ! :)
jag och bella kom på en grej vi ska göra. haha. vi får inte säga vad. men vi kommer bli jävigt snygga ! haha (a)
ni lär väl märka lite typ :P
vi ska inte heller sitta vid datan så jag skriver bara nu och inget mer idag. är säkert inloggad på msn. men inte vid datan. men om det är akut eller något. bara simon får skriva !
nej nu ska vi fixa klart oss. sen ska vi köpa glass och ha det mysigt.
ha en bra lördag kväll så hörs vi inatt eller imorgon. vi får se ;D
C YAAHH ! <33

simon ring mig. haha. x'd

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0