Kväll.

Hejsanhej.
Har skrattat i typ tio minuter nu, åt mig själv faktiskt.
idag när jag satt på busshållsplatsen så satt jag och lyssna på musik, så står emil bakom mig.
och jag gråter lite smått. sen så kom han fram till mig och satte sig brevid mig.
han klappade mig lite lätt på axel´n och sa :
gumman, varför gråter du?
så förklarade jag. och han ska prata med idioten som har gjort allt.
så hoppas att det blir skitbra nu ! :)
jag älskar dig emil. <3
annars har jag inte gjort så mycket, tog en promenix i tre timmar idag med johanna, haha. :)
kom hem , gjorde en macka och satte mig här och prata med jim älskling <3
kommer inte kunna sova inatt eftersom jag vaknade typ halv ett.
tråkigt :/ och jag hatar att skriva lång inlägg.
haha. kram på er <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0