Kväll,

hejsanhejsan,
vi gick hem till min kusin fredrik. käkade tårta och sånt.
sen lekte vi med hans kattungar ( sickan och skrollan ) världens sötaste !
sen gick vi fyra hem till tommy och krille. jocke kom lite senare,
carro ägde sönder jocke på något bilspel så han blev lite småsur och la sig brevid mig i sängen.
fredrik kom lite senare och dem skulle träna med vetteranerna , så jag och carro åkte dit upp till flempan.
satt där och tråkade. vi åkte hem sen hände typ inte mycket mer.
ska sova strax eftersom jag börjar åtta imorgon.
imorgon vet jag inte änns vad jag ska göra .. ingeting planerat.
ska lägga mig i sängen nu. måste försöka sova tidigt ikväll alltså.
sovgott världen. <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0