Kväll,

hejsanhoppsan.
kvällen blev bra och sånt, pallar inte berätta, känns meningslöst alltså ;p
sitter och pratar med en vän till mig. han är fyra år äldre men jättetrevlig.
tack för dina råd vännen.
haha, ni måste få veta detta.
jag och min kusin ( det var krilles ide ) gick in på habbo.se ( fråga inte varför ) så var det en tjej , som börja skriva till mig. hon var elva bast. skit kul alltså.
vet inte när jag börjar imorgon, haha. så jag får väl ringa någon i min klass. men vem?
jag pratade med heimo som ska vara med på våran match ihelgen. och jag bad om mycket speltid (a)
hoppas jag får det också, vet inte riktigt om han tycker om mig liksom ;)
ska typ sova nu.
sovgott på er
jocke jag älskar dig, <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0